Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av allroundskidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="0707" data-source="post: 284152" data-attributes="member: 63757"><p>Jag måste säga Head Monster 82. Sandwichkonstruktion dvs man bygger lager på en träkärna samma som en raceskida. Det gör att man få skidan mjukare längsled och grymt vridstyv. Skidan blir då mer följsam och lättåkt men har samtidigt ett väldigt bra kantgrepp. Jag har åkt den i all typ av terräng och är helnöjd. Har även åkt en del på M88 men M82 är bättre i pist. Alltid lite kompromisser när man väljer en allroundskida. Kolla Stadium. Dom har sänkt dom med 50%. Lycka till...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="0707, post: 284152, member: 63757"] Jag måste säga Head Monster 82. Sandwichkonstruktion dvs man bygger lager på en träkärna samma som en raceskida. Det gör att man få skidan mjukare längsled och grymt vridstyv. Skidan blir då mer följsam och lättåkt men har samtidigt ett väldigt bra kantgrepp. Jag har åkt den i all typ av terräng och är helnöjd. Har även åkt en del på M88 men M82 är bättre i pist. Alltid lite kompromisser när man väljer en allroundskida. Kolla Stadium. Dom har sänkt dom med 50%. Lycka till... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av allroundskidor!
Tillbaka
Topp