Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 943626" data-attributes="member: 35223"><p>Jag är själv 100-105 kg och kör på en Dynafit FT12 och K2 sidestash. </p><p></p><p>Dom håller för mer än man tror dom där små rackarna. Det enda jag skulle backa för med dem är väl att droppa 10-15meter. (men det gör ju i och för sig jag "aldrig" så det gör inte så mkt.) </p><p></p><p>MEN om det är som du säger att du bara ska göra kortare turer / liftanslutet så är det väl i stort sett bara Duke eller Marker F12 att välja på i realiteten. ( även om F12 också har haft en del kvalitetsproblem) </p><p></p><p>MDF, Vad är det ? </p><p></p><p>Quiverkillers är ju inte direkt en turbindning, men ja det är ju inget problem att borra i QK för både dina vanliga bindningar och tex en dynafit bindning för att få det bästa av två världar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 943626, member: 35223"] Jag är själv 100-105 kg och kör på en Dynafit FT12 och K2 sidestash. Dom håller för mer än man tror dom där små rackarna. Det enda jag skulle backa för med dem är väl att droppa 10-15meter. (men det gör ju i och för sig jag "aldrig" så det gör inte så mkt.) MEN om det är som du säger att du bara ska göra kortare turer / liftanslutet så är det väl i stort sett bara Duke eller Marker F12 att välja på i realiteten. ( även om F12 också har haft en del kvalitetsproblem) MDF, Vad är det ? Quiverkillers är ju inte direkt en turbindning, men ja det är ju inget problem att borra i QK för både dina vanliga bindningar och tex en dynafit bindning för att få det bästa av två världar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av bindning
Tillbaka
Topp