Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Notosai" data-source="post: 945277" data-attributes="member: 119064"><p>Om du gillar bindningarna du har nu så kan ju MFD vara nice, så länge du inte har ett par marker dvs...</p><p></p><p>Jag skulle nog valt MFD i vilket fall. Ser ut som en stabil konstruktion och skidan har möjlighet att flexa fritt, lite dåligt med feedback och platser att hitta dom på bara...</p><p></p><p>Det har tjatats en del om priset, men som det har sagts nånstans så ska man nog snarare tänka på det som att man (som du) redan har ett par skidor och ett par bindningar och vill ha turfunktion också. Alternativet är ju att köpa helt nya bindningar och då springer ju pengarna iväg iallafall... Rätta mig gärna om jag har fel, men en Duke ligger väl på $400 eller så?</p><p></p><p>EDIT: Kan ju påpeka att MFD Alltime är helt nytt, så det är inte så konstigt att det inte är så spritt än...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Notosai, post: 945277, member: 119064"] Om du gillar bindningarna du har nu så kan ju MFD vara nice, så länge du inte har ett par marker dvs... Jag skulle nog valt MFD i vilket fall. Ser ut som en stabil konstruktion och skidan har möjlighet att flexa fritt, lite dåligt med feedback och platser att hitta dom på bara... Det har tjatats en del om priset, men som det har sagts nånstans så ska man nog snarare tänka på det som att man (som du) redan har ett par skidor och ett par bindningar och vill ha turfunktion också. Alternativet är ju att köpa helt nya bindningar och då springer ju pengarna iväg iallafall... Rätta mig gärna om jag har fel, men en Duke ligger väl på $400 eller så? EDIT: Kan ju påpeka att MFD Alltime är helt nytt, så det är inte så konstigt att det inte är så spritt än... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av bindning
Tillbaka
Topp