Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val Av Carvingskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tec" data-source="post: 571181" data-attributes="member: 97920"><p>Hej panelen!</p><p></p><p>Går i tankarna på att skaffa ett par nya carvingskidor, men har jätteproblem att bestämma mig för vilket par jag vill ha.</p><p>Har tre alternativ jag funderar på men vill gärna ha era synpunkter och kommentarer.</p><p></p><p>De tre jag klurar på är:</p><p></p><p>Fischer Progressor 7+</p><p>Blizzard Magnum 7.6</p><p>Head Xenon XI 6.0</p><p></p><p>Jag är 1.75 lång och väger omkring 70 kg.</p><p>Jag åker regelbundet och håller mig uteslutande till pisten. I backen är jag lite av en humöråkare, vissa dagar är det skönt att bara showa runt med korta rappa svängar. Andra dagar är jag på hugget och vill åka fort med lite större vidare svängar.</p><p></p><p>Vilken/vilka skidor rekommenderar ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tec, post: 571181, member: 97920"] Hej panelen! Går i tankarna på att skaffa ett par nya carvingskidor, men har jätteproblem att bestämma mig för vilket par jag vill ha. Har tre alternativ jag funderar på men vill gärna ha era synpunkter och kommentarer. De tre jag klurar på är: Fischer Progressor 7+ Blizzard Magnum 7.6 Head Xenon XI 6.0 Jag är 1.75 lång och väger omkring 70 kg. Jag åker regelbundet och håller mig uteslutande till pisten. I backen är jag lite av en humöråkare, vissa dagar är det skönt att bara showa runt med korta rappa svängar. Andra dagar är jag på hugget och vill åka fort med lite större vidare svängar. Vilken/vilka skidor rekommenderar ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val Av Carvingskida
Tillbaka
Topp