Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xponent" data-source="post: 1064596" data-attributes="member: 154991"><p>Jag har tittat på Fischer Progressor Vacuum. Jag har dock inte provat dem än. Jag väger 75 kg. Jag är hyggligt stark i benen. Har inte missat många benpass de senaste två åren. Har i år tänkt att anlita privatlärare för att utveckla min teknik, så jag vill inte ha något som jag "växer ur" för snart.</p><p></p><p>Ja, det var enkel utrustning som jag hade tidigare. Den har nog hängt med för länge. Samtidigt har den varit ok de dagar man glidit med familjen i de blåa backarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xponent, post: 1064596, member: 154991"] Jag har tittat på Fischer Progressor Vacuum. Jag har dock inte provat dem än. Jag väger 75 kg. Jag är hyggligt stark i benen. Har inte missat många benpass de senaste två åren. Har i år tänkt att anlita privatlärare för att utveckla min teknik, så jag vill inte ha något som jag "växer ur" för snart. Ja, det var enkel utrustning som jag hade tidigare. Den har nog hängt med för länge. Samtidigt har den varit ok de dagar man glidit med familjen i de blåa backarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Tillbaka
Topp