Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1064604" data-attributes="member: 34110"><p>Det varierar till och med beroende på individuell passform. En för stor eller för liten pjäxa av identisk modell kommer inte att flexa likadant.</p><p>Bara ännu en orsak till att inte stirra sig blind på siffror.</p><p></p><p>Flex är viktigt. </p><p>Många åker runt med för styva pjäxor vilket, även om det känns stabilt, leder till att det blir svårt att utvecklas.</p><p>Jag skulle rekommendera "110flex" och eller en tredelad pjäxa där du kan byta tungan och därmed styva/mjuka pjäxan vid behov.</p><p></p><p>fwiw</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1064604, member: 34110"] Det varierar till och med beroende på individuell passform. En för stor eller för liten pjäxa av identisk modell kommer inte att flexa likadant. Bara ännu en orsak till att inte stirra sig blind på siffror. Flex är viktigt. Många åker runt med för styva pjäxor vilket, även om det känns stabilt, leder till att det blir svårt att utvecklas. Jag skulle rekommendera "110flex" och eller en tredelad pjäxa där du kan byta tungan och därmed styva/mjuka pjäxan vid behov. fwiw /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Tillbaka
Topp