Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xponent" data-source="post: 1064626" data-attributes="member: 154991"><p>Bra synpunkt. Nej jag vill ju verkligen inte att utrustningen skall hämma utvecklingen. Det är lite av vitsen med byte av utrustning. Men även för att åkningen skall bli rolig och att det skall bli stabilare i högre hastigheter. Jag är ju ingen expert utan ´snarare medelsvensson vad det gäller tekniken.</p><p></p><p>Kan pjäxans flex påverka komforten sett över hela dagen? Är det stor skillnad på en styvare pjäxa efter 9 timmars åkning under en dag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xponent, post: 1064626, member: 154991"] Bra synpunkt. Nej jag vill ju verkligen inte att utrustningen skall hämma utvecklingen. Det är lite av vitsen med byte av utrustning. Men även för att åkningen skall bli rolig och att det skall bli stabilare i högre hastigheter. Jag är ju ingen expert utan ´snarare medelsvensson vad det gäller tekniken. Kan pjäxans flex påverka komforten sett över hela dagen? Är det stor skillnad på en styvare pjäxa efter 9 timmars åkning under en dag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Tillbaka
Topp