Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1070503" data-attributes="member: 34110"><p>Jag måste erkänna att jag nästan sket på mig när jag läste det där. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Uh, Oh!, Tänkte jag...</p><p></p><p>Att man aldrig sett någon åka eller ens mött dom öppnar ju, tyvärr, upp dörrarna på vid gavel för att det kan bli fel.</p><p>Det <em>är</em> ju alltid svårt med generella goda råd, hur välgrundade och välmenande dom än är.</p><p></p><p>Skitkul att det blev bra. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Kul med återkoppling.</p><p></p><p>hoppas du får en fortsatt bra vinter.</p><p></p><p>-snö</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1070503, member: 34110"] Jag måste erkänna att jag nästan sket på mig när jag läste det där. :) Uh, Oh!, Tänkte jag... Att man aldrig sett någon åka eller ens mött dom öppnar ju, tyvärr, upp dörrarna på vid gavel för att det kan bli fel. Det [i]är[/i] ju alltid svårt med generella goda råd, hur välgrundade och välmenande dom än är. Skitkul att det blev bra. :) Kul med återkoppling. hoppas du får en fortsatt bra vinter. -snö /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av flex på pistpjäxor
Tillbaka
Topp