Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av Flux bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriand" data-source="post: 911664" data-attributes="member: 126415"><p>Har kollat runt massa på thegoodride.com och försökt läsa på om alla tänkbara bindningar nu. Tyvärr kommit fram till att SF45 antagligen är lite för hård för mig (synd för verkar annars vara en sjukt bra bindning), vill kunna jibba lite och inte känna mig för stel när det ska railas. TT30 verkar ha för dålig dampening och Shock absorption för att va bra i parkmiljö. kollade också på DS30, som verkar va lite för mjuk för mig.</p><p></p><p>Så fått tänka om lite och fått upp ögonen för Burton Cartel som på pappret verkar nästan perfekt. Har dock fått lite känsla av att Burton inte är så populärt här på forumet och undra mest om det ligger något i det lr om det mest handlar om märket i sig man inte tycker om? </p><p></p><p>Också fastnat för Union Atlas som i princip har samma "syfte" som cartel. Så står nog i val mellan dessa atm.</p><p></p><p>Är burton cartel värd att köpa med 20% rabatt eller ska man välja Union Atlas å beställa från någon sida?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriand, post: 911664, member: 126415"] Har kollat runt massa på thegoodride.com och försökt läsa på om alla tänkbara bindningar nu. Tyvärr kommit fram till att SF45 antagligen är lite för hård för mig (synd för verkar annars vara en sjukt bra bindning), vill kunna jibba lite och inte känna mig för stel när det ska railas. TT30 verkar ha för dålig dampening och Shock absorption för att va bra i parkmiljö. kollade också på DS30, som verkar va lite för mjuk för mig. Så fått tänka om lite och fått upp ögonen för Burton Cartel som på pappret verkar nästan perfekt. Har dock fått lite känsla av att Burton inte är så populärt här på forumet och undra mest om det ligger något i det lr om det mest handlar om märket i sig man inte tycker om? Också fastnat för Union Atlas som i princip har samma "syfte" som cartel. Så står nog i val mellan dessa atm. Är burton cartel värd att köpa med 20% rabatt eller ska man välja Union Atlas å beställa från någon sida? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av Flux bindningar.
Tillbaka
Topp