Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av Flux bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 911683" data-attributes="member: 80557"><p>Det beror ju på att Union och Flux är religion här på forumet. </p><p></p><p>Personligen har jag aldrig provat varken Union eller Flux, den enda jag känner som provat något av dem (efter alltid stått på cartel) var missnöjd med Union Force att den kändes cheap och någon annan Union-modell med något om att man trampade på strapsen vid insteg hela tiden. Rent optiskt håller jag med forumets åsikt om att Flux:sen ser gedignare ut. Han som provade Union la dem åt sidan och hoppade på Forum Republic (faction för låg hiback och shaka overpriced).</p><p></p><p>Däremot skulle jag aldrig påstå att Cartel är någon bra über-jibb-bindning, det är nog lite väl styv, där finns det nog nice:are alternativ.</p><p></p><p>Jag tror ändå Cartel är en av de bättre allround-parkbindningarna, det finns nog någon anledning till att den är så populär i den tysktalande park-världen. Samma med Camber brädor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 911683, member: 80557"] Det beror ju på att Union och Flux är religion här på forumet. Personligen har jag aldrig provat varken Union eller Flux, den enda jag känner som provat något av dem (efter alltid stått på cartel) var missnöjd med Union Force att den kändes cheap och någon annan Union-modell med något om att man trampade på strapsen vid insteg hela tiden. Rent optiskt håller jag med forumets åsikt om att Flux:sen ser gedignare ut. Han som provade Union la dem åt sidan och hoppade på Forum Republic (faction för låg hiback och shaka overpriced). Däremot skulle jag aldrig påstå att Cartel är någon bra über-jibb-bindning, det är nog lite väl styv, där finns det nog nice:are alternativ. Jag tror ändå Cartel är en av de bättre allround-parkbindningarna, det finns nog någon anledning till att den är så populär i den tysktalande park-världen. Samma med Camber brädor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av Flux bindningar.
Tillbaka
Topp