Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av Go Pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1140939" data-attributes="member: 166112"><p>Av de nya skulle jag valt Hero 7 Black men helt ärligt är det jävligt prisvärt o köpa en begagnad Hero 5 Black eller Hero 6 Black o de båda ger väldigt fin video ifall du använder de rätt. Det sägs vara bra stabilisation i den nya men för x antal tusen kr mer vettefan om jag skulle tycka det är värt. Inte när du kan filma i 4k tex o sen stabilisera videon i tex Adobe After Effects i datorn i efterbehandlingen och exportera i 1080 tex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1140939, member: 166112"] Av de nya skulle jag valt Hero 7 Black men helt ärligt är det jävligt prisvärt o köpa en begagnad Hero 5 Black eller Hero 6 Black o de båda ger väldigt fin video ifall du använder de rätt. Det sägs vara bra stabilisation i den nya men för x antal tusen kr mer vettefan om jag skulle tycka det är värt. Inte när du kan filma i 4k tex o sen stabilisera videon i tex Adobe After Effects i datorn i efterbehandlingen och exportera i 1080 tex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av Go Pro
Tillbaka
Topp