Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av lagg?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1065113" data-attributes="member: 12630"><p>Begagnade skidors pris är väldigt beroende av skick. Det är dessutom ganska bra priser på nya skidor från tidigare säsonger så begagnat bör vara väldigt billigt för att det ska vara aktuellt för de flesta. Jag hade inte betalat närmare 3000spänn för begagnade skidor om de inte var nåt väldigt speciellt. Kollar man runt lite bland nätbutikerna brukar man hitta en del fynd.</p><p></p><p>Head är inte särskilt populära friåkningsskidor, man ser inte många som åker på de lite fetare modellerna till skillnad från pistlaggen som verkar vara väldigt populära, jag vet inget om Cyclic. </p><p></p><p>Din egen uppfattning efter test är absolut bäst att gå efter. Det som jag gillar behöver nödvändigtvis inte passa andra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1065113, member: 12630"] Begagnade skidors pris är väldigt beroende av skick. Det är dessutom ganska bra priser på nya skidor från tidigare säsonger så begagnat bör vara väldigt billigt för att det ska vara aktuellt för de flesta. Jag hade inte betalat närmare 3000spänn för begagnade skidor om de inte var nåt väldigt speciellt. Kollar man runt lite bland nätbutikerna brukar man hitta en del fynd. Head är inte särskilt populära friåkningsskidor, man ser inte många som åker på de lite fetare modellerna till skillnad från pistlaggen som verkar vara väldigt populära, jag vet inget om Cyclic. Din egen uppfattning efter test är absolut bäst att gå efter. Det som jag gillar behöver nödvändigtvis inte passa andra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av lagg?!
Tillbaka
Topp