Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av nya pjäxor till piståkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zybeer" data-source="post: 1084927" data-attributes="member: 160933"><p>Allright, då lutar jag åt att den kanske är något för stor ändå. Utbudet här i stan (Umeå) är minst sagt lite skralt för någon mer djuplodande bootfitting. Ingen resa planerad den här säsongen till t.ex. Åre och jag var rätt nyligen i Stockholm så kommer troligen inte dit på en sväng heller.</p><p></p><p>Jag ska iväg till Canazei till helgen och hade tänkt ta med ett par välsittande moderna pjäxor dit. I och för sig kanske att köpa på plats där är ett alternativ...</p><p></p><p>Men jag ska kika runt lite med i stan. Nu tog jag inte de på rea av den anledningen utan för att de var lagom styva och satt bra, fick kämpa hyfsat hårt att komma i dom. Men går de ut sig lite mer blir det nog för löst som ni säger. </p><p>Tänkte dock få de vacuumanpassade vilket väl borde få skalet att forma sig bra efter min specifika fot? </p><p></p><p>Allmänna åsikter om pjäxorna jag nämnde om vi bortser från att de måste passa foten väl?</p><p></p><p>Sulor ska jag fixa, tack för det tipset!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zybeer, post: 1084927, member: 160933"] Allright, då lutar jag åt att den kanske är något för stor ändå. Utbudet här i stan (Umeå) är minst sagt lite skralt för någon mer djuplodande bootfitting. Ingen resa planerad den här säsongen till t.ex. Åre och jag var rätt nyligen i Stockholm så kommer troligen inte dit på en sväng heller. Jag ska iväg till Canazei till helgen och hade tänkt ta med ett par välsittande moderna pjäxor dit. I och för sig kanske att köpa på plats där är ett alternativ... Men jag ska kika runt lite med i stan. Nu tog jag inte de på rea av den anledningen utan för att de var lagom styva och satt bra, fick kämpa hyfsat hårt att komma i dom. Men går de ut sig lite mer blir det nog för löst som ni säger. Tänkte dock få de vacuumanpassade vilket väl borde få skalet att forma sig bra efter min specifika fot? Allmänna åsikter om pjäxorna jag nämnde om vi bortser från att de måste passa foten väl? Sulor ska jag fixa, tack för det tipset! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av nya pjäxor till piståkning
Tillbaka
Topp