Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av nya skidor för 70% pist 30% offpist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Euroforian" data-source="post: 927909" data-attributes="member: 129480"><p>Behöver hjälp med val av nya skidor har åkt skidor sen jag lärde mig gå men har hyrt skidor och kunnat berätta vad jag vill ha för skidor för dagen beroende på underlag.</p><p>Kommer nu att börja åka mer och tänkte köpa ett par schyssta skidor.</p><p>Har läst på forum och inte kommit fram till det rätta valet än och vänder mig därför till experterna på freeride för hjälp.</p><p></p><p>Min åkprofil är </p><p>- 70% pist </p><p>- 30% offpist </p><p>- 0% park.</p><p></p><p>Får väl se mig som en ganska avancerad åkare efter att i alla år ha åkt flera veckor om året i alperma plus ett par veckoturer på Randone skidor i bland annat Marocko.</p><p></p><p>Har kikat en hel del på sport conrad men inte kommit fram till det rätta valet än.</p><p></p><p>Tacksam för alla tips ni har på en skida som kombinerar piståkning och offpist på ett bra sätt</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Euroforian, post: 927909, member: 129480"] Behöver hjälp med val av nya skidor har åkt skidor sen jag lärde mig gå men har hyrt skidor och kunnat berätta vad jag vill ha för skidor för dagen beroende på underlag. Kommer nu att börja åka mer och tänkte köpa ett par schyssta skidor. Har läst på forum och inte kommit fram till det rätta valet än och vänder mig därför till experterna på freeride för hjälp. Min åkprofil är - 70% pist - 30% offpist - 0% park. Får väl se mig som en ganska avancerad åkare efter att i alla år ha åkt flera veckor om året i alperma plus ett par veckoturer på Randone skidor i bland annat Marocko. Har kikat en hel del på sport conrad men inte kommit fram till det rätta valet än. Tacksam för alla tips ni har på en skida som kombinerar piståkning och offpist på ett bra sätt Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av nya skidor för 70% pist 30% offpist
Tillbaka
Topp