Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
val av nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="666peja666" data-source="post: 622952" data-attributes="member: 97735"><p>Mantran är ju ingen park-skida... men jag körde mantran och den är fantastisk på alla andra ställen. Kör nu big pen och den har allt positivt som mantran har men är bättre i offpist, kvickare i svängen, mer tryck i carvingen och är fulare... annars som sagt, stabil, sitter där den ska etc... </p><p></p><p>För att summera... med mantran kör du över hela berget, med big pen kör du sönder hela berget...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="666peja666, post: 622952, member: 97735"] Mantran är ju ingen park-skida... men jag körde mantran och den är fantastisk på alla andra ställen. Kör nu big pen och den har allt positivt som mantran har men är bättre i offpist, kvickare i svängen, mer tryck i carvingen och är fulare... annars som sagt, stabil, sitter där den ska etc... För att summera... med mantran kör du över hela berget, med big pen kör du sönder hela berget... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
val av nya skidor!
Tillbaka
Topp