Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av offpist skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChristofferB" data-source="post: 70724" data-attributes="member: 32743"><p>Beror helt på hur o var du tänkte utöva denna offpist. Förstår ju inte helt sågandet av PR då dessa har en bra bredd för tillfällen av puderkarktär. Att de sedan som sagt är som spagetti i piten är ju inte så relevant då det verkar som om du är klok nog att ha åtminståne 2 par lagg.</p><p>Tror inte du ska ställa in dig på märke. kolla vilken bredd du ska ha o prova olika tillverkare.. </p><p>Även vikten kan ju vara av intresse om du nu ska upp o knalla. Där tror jag atomic sugar väger bly om jag inte har helt fel.</p><p>Men om går ju ändå sönder vad man än gör, så det kanske är smart att hyra första gångerna?</p><p></p><p>C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChristofferB, post: 70724, member: 32743"] Beror helt på hur o var du tänkte utöva denna offpist. Förstår ju inte helt sågandet av PR då dessa har en bra bredd för tillfällen av puderkarktär. Att de sedan som sagt är som spagetti i piten är ju inte så relevant då det verkar som om du är klok nog att ha åtminståne 2 par lagg. Tror inte du ska ställa in dig på märke. kolla vilken bredd du ska ha o prova olika tillverkare.. Även vikten kan ju vara av intresse om du nu ska upp o knalla. Där tror jag atomic sugar väger bly om jag inte har helt fel. Men om går ju ändå sönder vad man än gör, så det kanske är smart att hyra första gångerna? C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av offpist skidor
Tillbaka
Topp