Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av offpistskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 786710" data-attributes="member: 49358"><p>Jo Seth sæger att han sætter sina på 14-15 nær han ska køra ngt krævande. </p><p>Klart att har man en bra position hela tiden så kan man klara sig med sæmre bindningar och lægre dintal. Har dock sj vart med ett antal tjuvløsningar på stællen man inte vill att skidan ska lossna på och det ær jag jævligt trøtt och less på. Och eftersom jag nog aldrig kommer kunna åka lika bra som Doug Coombs så har jag bindningar jag litar på till 100% istællet. Så jag hade hellre gått før ett par 4frnt Deadbolt/Head Mojo/Tyrolia Peak 15...</p><p></p><p>Hehee..ne hasse...ingen har væl anklagat dig før att vara vuxen. Spring ut och lek lite i vattnet medan vi vuxna går på jobbet.....suck. Life aint fair!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 786710, member: 49358"] Jo Seth sæger att han sætter sina på 14-15 nær han ska køra ngt krævande. Klart att har man en bra position hela tiden så kan man klara sig med sæmre bindningar och lægre dintal. Har dock sj vart med ett antal tjuvløsningar på stællen man inte vill att skidan ska lossna på och det ær jag jævligt trøtt och less på. Och eftersom jag nog aldrig kommer kunna åka lika bra som Doug Coombs så har jag bindningar jag litar på till 100% istællet. Så jag hade hellre gått før ett par 4frnt Deadbolt/Head Mojo/Tyrolia Peak 15... Hehee..ne hasse...ingen har væl anklagat dig før att vara vuxen. Spring ut och lek lite i vattnet medan vi vuxna går på jobbet.....suck. Life aint fair! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av offpistskida
Tillbaka
Topp