Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av offpistskidor med bredd runt 115mm som klarar lite fart
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mWadsten" data-source="post: 982767" data-attributes="member: 47136"><p>4frnt EHP 186. gillar öppna ytor och hög fart... helst puder också så klart, 116 mm i midja om jag inte minns fel. 40 m i sväng radie kan tyckas vara mycket men gör skidan stabil när det går lite fortare. Den har rocker men slår inte i hårdare underlag. </p><p></p><p>detta är skidan jag åker på och kan uttrycka mig om! Jag kör med ett par baron's som fungerar bra till skidan. </p><p></p><p>har sett att det finns en modell utav samma fabrikat som kommit i år och heter hoji, verkar vara en intressant pjäs! </p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mWadsten, post: 982767, member: 47136"] 4frnt EHP 186. gillar öppna ytor och hög fart... helst puder också så klart, 116 mm i midja om jag inte minns fel. 40 m i sväng radie kan tyckas vara mycket men gör skidan stabil när det går lite fortare. Den har rocker men slår inte i hårdare underlag. detta är skidan jag åker på och kan uttrycka mig om! Jag kör med ett par baron's som fungerar bra till skidan. har sett att det finns en modell utav samma fabrikat som kommit i år och heter hoji, verkar vara en intressant pjäs! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av offpistskidor med bredd runt 115mm som klarar lite fart
Tillbaka
Topp