Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av offpistskidor....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flashen" data-source="post: 95368" data-attributes="member: 29051"><p>Har fått erbjudande att köpa någon av följande offpistskidor:</p><p></p><p>* Nya Dynastar Intuitiv Big 03/04, 188cm. Pris: ca. 2500:-</p><p>* Beg. Völkl V-Explosive (Trollkaren), 190cm. Pris: ca. 1500:-</p><p>* Beg. Blizzard Titan 9.2 03/04, 188cm. Pris: ca. 1700:-</p><p>* Beg. Völkl G4 02/03, 195cm. Pris: ca. 2000:-</p><p></p><p>Jag kan dock inte bestämma mig för vilka jag skall köpa!</p><p>De skall användas som offpistskidor, minimalt med pist. Jag har inte åkt så speciellt mycket offpist tidigare, men skall nu ta upp det på allvar. Är 195cm lång och väger 92kg och åker aggressivt i pist med min Supersport 6*. Är Dynastaren den bästa skidan att "börja" lära sig åka offpist.....eller skall jag gå på en styvare som Völkln eller Blizzarden i och med att jag väger en del? Skulle vilja ha en som är ganska lättåkt att börja med.</p><p>Hjälp mig välja!</p><p></p><p>/Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flashen, post: 95368, member: 29051"] Har fått erbjudande att köpa någon av följande offpistskidor: * Nya Dynastar Intuitiv Big 03/04, 188cm. Pris: ca. 2500:- * Beg. Völkl V-Explosive (Trollkaren), 190cm. Pris: ca. 1500:- * Beg. Blizzard Titan 9.2 03/04, 188cm. Pris: ca. 1700:- * Beg. Völkl G4 02/03, 195cm. Pris: ca. 2000:- Jag kan dock inte bestämma mig för vilka jag skall köpa! De skall användas som offpistskidor, minimalt med pist. Jag har inte åkt så speciellt mycket offpist tidigare, men skall nu ta upp det på allvar. Är 195cm lång och väger 92kg och åker aggressivt i pist med min Supersport 6*. Är Dynastaren den bästa skidan att "börja" lära sig åka offpist.....eller skall jag gå på en styvare som Völkln eller Blizzarden i och med att jag väger en del? Skulle vilja ha en som är ganska lättåkt att börja med. Hjälp mig välja! /Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av offpistskidor....
Tillbaka
Topp