Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val av ort, Zermatt, Val d'Isere eller St. Anton. Tacksam för tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 967937" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har bara varit i Val d'Isere av de orterna du nämner så jag kan tyvärr inte jämföra. När du åker i frankrike kan det vara värt att kolla upp sportlovsveckorna. Vi brukar åka dit v-10 och då har det aldrig varit irriterande mycket köer. Så länge man håller sig uppe i systemet har jag aldrig upplevt nån direkt trängsel. Sen blir det självklart rejält uppkört och en jäkla massa folk nere vid byn, men där vill du inte vara ändå. Som by är den ganska överlägsen Val Thorens. Val Thorens är byggt som en skidanläggning och Val d'Isere är en by på riktigt. En stor fördel är också att det finns både skog och högterräng att åka i så det finns nånstans att ta vägen även om det blåser eller snöar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 967937, member: 83225"] Jag har bara varit i Val d'Isere av de orterna du nämner så jag kan tyvärr inte jämföra. När du åker i frankrike kan det vara värt att kolla upp sportlovsveckorna. Vi brukar åka dit v-10 och då har det aldrig varit irriterande mycket köer. Så länge man håller sig uppe i systemet har jag aldrig upplevt nån direkt trängsel. Sen blir det självklart rejält uppkört och en jäkla massa folk nere vid byn, men där vill du inte vara ändå. Som by är den ganska överlägsen Val Thorens. Val Thorens är byggt som en skidanläggning och Val d'Isere är en by på riktigt. En stor fördel är också att det finns både skog och högterräng att åka i så det finns nånstans att ta vägen även om det blåser eller snöar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val av ort, Zermatt, Val d'Isere eller St. Anton. Tacksam för tips!
Tillbaka
Topp