Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av pistcruiser?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 935768" data-attributes="member: 13863"><p>[USER=3266]@Ace[/USER]</p><p>Njae ... jag är nog inne på något mer smalspårigt, typ 70 - 75 mm i midjan. Gillar den kvicka kantväxlingen man får på den här typen av skidor. Du vet inte typ "lägga skidorna på kant och vänta ...".</p><p></p><p> [USER=30666]@mac-O[/USER]</p><p>Njae ... vill nog ha något mer förlåtande, eller tänker jag fel?</p><p></p><p> [USER=10760]@Anders_Nilson[/USER]</p><p>Intressant. Om jag förstår dig rätt upplever du faktiskt GS D2 Racern som mer behaglig om man inte riktigt är på hugget samtidigt som det går att pressa den hårt ... uppfattar jag dig rätt att det är svårare att slöåka på Progressorn eftersom den konstant "drar in i svängen"? Låter lite som Atomic GS D2 har liknande köregenskaper som Nordica Dobberman Spitfire.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 935768, member: 13863"] [USER=3266]@Ace[/USER] Njae ... jag är nog inne på något mer smalspårigt, typ 70 - 75 mm i midjan. Gillar den kvicka kantväxlingen man får på den här typen av skidor. Du vet inte typ "lägga skidorna på kant och vänta ...". [USER=30666]@mac-O[/USER] Njae ... vill nog ha något mer förlåtande, eller tänker jag fel? [USER=10760]@Anders_Nilson[/USER] Intressant. Om jag förstår dig rätt upplever du faktiskt GS D2 Racern som mer behaglig om man inte riktigt är på hugget samtidigt som det går att pressa den hårt ... uppfattar jag dig rätt att det är svårare att slöåka på Progressorn eftersom den konstant "drar in i svängen"? Låter lite som Atomic GS D2 har liknande köregenskaper som Nordica Dobberman Spitfire. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av pistcruiser?
Tillbaka
Topp