Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av pjäxor Supercharger eller 1080 Foil?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="360macke" data-source="post: 232638" data-attributes="member: 60600"><p>Tackar för tippsen men nu vet ja ju absolut inte alla verkar tycka olika! De kanske bara gäller att testa vilken som sitter bäst? Och vad är det som händer om hälen skulle glappa? Sen har Danne helt rätt jag blev visad vilken sula de va som var dämpad å det är ju den "undre sulan" ovanför ska man ju ha en formgjuten såklart! Ofta blir det ju så att jag landar platt med hyr pjäxor som ja haft innan man åker på hopp som man satsar för mkt på så man landar bakom dem PLATT! Då gör det ofta väldigt ont, hjälper den sulan bra då? Båda pjäxorna har ju den funktionen men vilken är bäst är ju frågan??</p><p></p><p>Är det ngn som åker med dessa pjäxor är jag tacksam för mkt tipps, även om ni vill tippsa om några andra pjäxor som är bra dem här två har ja kommit fram till iaf!</p><p></p><p>//macke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="360macke, post: 232638, member: 60600"] Tackar för tippsen men nu vet ja ju absolut inte alla verkar tycka olika! De kanske bara gäller att testa vilken som sitter bäst? Och vad är det som händer om hälen skulle glappa? Sen har Danne helt rätt jag blev visad vilken sula de va som var dämpad å det är ju den "undre sulan" ovanför ska man ju ha en formgjuten såklart! Ofta blir det ju så att jag landar platt med hyr pjäxor som ja haft innan man åker på hopp som man satsar för mkt på så man landar bakom dem PLATT! Då gör det ofta väldigt ont, hjälper den sulan bra då? Båda pjäxorna har ju den funktionen men vilken är bäst är ju frågan?? Är det ngn som åker med dessa pjäxor är jag tacksam för mkt tipps, även om ni vill tippsa om några andra pjäxor som är bra dem här två har ja kommit fram till iaf! //macke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av pjäxor Supercharger eller 1080 Foil?
Tillbaka
Topp