Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av renodlad puderbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 509236" data-attributes="member: 12630"><p>60-65kg räknar jag som väldigt lite... Faller klart inom begreppet pyssling. </p><p>Skulle söka efter en lång och hyfsat mjuk bräda om jag ville ha renodlad puderbräda. Forumbrädan är kortare än vad jag skulle föreslå som allround-bräda om du hade frågat efter det. Jag väger 75-80kg och kör en bräda som är 157, tycker den är bra till det mesta men lite kort, ska definitivt ta en längre nästa gång jag köper, min gamla bräda var 160 och det kändes bättre. Jag är dessutom ganska kort, 170cm, men det är vikten som avgör mest och det blir bara mer och mer muskler/antal kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 509236, member: 12630"] 60-65kg räknar jag som väldigt lite... Faller klart inom begreppet pyssling. Skulle söka efter en lång och hyfsat mjuk bräda om jag ville ha renodlad puderbräda. Forumbrädan är kortare än vad jag skulle föreslå som allround-bräda om du hade frågat efter det. Jag väger 75-80kg och kör en bräda som är 157, tycker den är bra till det mesta men lite kort, ska definitivt ta en längre nästa gång jag köper, min gamla bräda var 160 och det kändes bättre. Jag är dessutom ganska kort, 170cm, men det är vikten som avgör mest och det blir bara mer och mer muskler/antal kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av renodlad puderbräda?
Tillbaka
Topp