Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av rygga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="macmac" data-source="post: 1001986" data-attributes="member: 68085"><p>Till min förvåning hade de en Freeride 26:a inne på naturkompaniet i Malmö när jag var förbi idag. Testade den och den funkade ganska bra. Upplevde den dock som något problematisk att att justera. "Njurbältet" kändes nämligen inte optimalt och jag saknade även möjlighet att ställa in den vid nacken (hur nära/långt borta man vill ha den). Storleksmässigt kan den nog va rätt lagom även om jag hellre går lite större om möjlighet att spänna åt finns. Tyvärr hade de ingen Haute Route inne så jag kunde inte jämföra. Testade dock en Dakine Arc, och det var nog den som satt bäst och som jag tyckte hade bäst anpassade inställningsmöjligheter.</p><p></p><p>Lundatok: Hur upplever du Haute Routen? Känns den väldigt stor i jämförelse med Freerider 26:an? Kan ryggan spännas åt om man inte har full packning? Hur är åtstramningsmöjligheterna uppe vid nacken?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="macmac, post: 1001986, member: 68085"] Till min förvåning hade de en Freeride 26:a inne på naturkompaniet i Malmö när jag var förbi idag. Testade den och den funkade ganska bra. Upplevde den dock som något problematisk att att justera. "Njurbältet" kändes nämligen inte optimalt och jag saknade även möjlighet att ställa in den vid nacken (hur nära/långt borta man vill ha den). Storleksmässigt kan den nog va rätt lagom även om jag hellre går lite större om möjlighet att spänna åt finns. Tyvärr hade de ingen Haute Route inne så jag kunde inte jämföra. Testade dock en Dakine Arc, och det var nog den som satt bäst och som jag tyckte hade bäst anpassade inställningsmöjligheter. Lundatok: Hur upplever du Haute Routen? Känns den väldigt stor i jämförelse med Freerider 26:an? Kan ryggan spännas åt om man inte har full packning? Hur är åtstramningsmöjligheterna uppe vid nacken? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av rygga
Tillbaka
Topp