Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val av säsongsjobb i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heddadelin" data-source="post: 1098465" data-attributes="member: 165119"><p>Hej svejs!</p><p></p><p>Jag har tankar på att åka till Whistler senare detta år för att göra min första säsong. Den största funderingen jag har är vilket jobb som passar en bäst för att få så mycket skidåkning som möjligt, samt bäst ur ekonomiska perspektiv. Är det att jobba på självaste ski resorten eller på restaurang/butik/hotell? Fördelar med att jobba på ski resorten kan vara vissa förmåner, som gratis liftkort och möjlighet till personalboende. Men frågan är om det blir det mycket tid över för att själv åka skidor? Ska man jobba på heltid eller deltid? </p><p></p><p>Vad rekommenderar alla som läser detta och som har egna erfarenheter från tidigare säsonger?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heddadelin, post: 1098465, member: 165119"] Hej svejs! Jag har tankar på att åka till Whistler senare detta år för att göra min första säsong. Den största funderingen jag har är vilket jobb som passar en bäst för att få så mycket skidåkning som möjligt, samt bäst ur ekonomiska perspektiv. Är det att jobba på självaste ski resorten eller på restaurang/butik/hotell? Fördelar med att jobba på ski resorten kan vara vissa förmåner, som gratis liftkort och möjlighet till personalboende. Men frågan är om det blir det mycket tid över för att själv åka skidor? Ska man jobba på heltid eller deltid? Vad rekommenderar alla som läser detta och som har egna erfarenheter från tidigare säsonger? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val av säsongsjobb i Whistler
Tillbaka
Topp