Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Val av skida och pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="p1a" data-source="post: 907472" data-attributes="member: 93125"><p>Själv har jag tidigare åkt på Scarpa T1 men bytte för 2 år sedan till Garmont Ener-G och de är helt fantastiska. Bra stabilitet, framförallt i sidled vilket underlättar om du är nybörjare, varma som satan(nästan lite för varma) och passar bra för mig då jag har en ganska bredfot. Jag har tidigare fått problem med att det trycker för hårt i sidled. Är ingen riktig "prylbög" och inte särskilt insatt i vad det finns för modeller och vad skillnaden mellan dem är. </p><p></p><p>Men tycker absolut att du ska kika på dessa underbara pjäxor! Det bästa är nog ändå om du går till någon verkligt kunnig och får prova ett par olika modeller. Pjäxan skulle jag ändå säga är det viktigaste man har i sin skidutrustning!</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="p1a, post: 907472, member: 93125"] Själv har jag tidigare åkt på Scarpa T1 men bytte för 2 år sedan till Garmont Ener-G och de är helt fantastiska. Bra stabilitet, framförallt i sidled vilket underlättar om du är nybörjare, varma som satan(nästan lite för varma) och passar bra för mig då jag har en ganska bredfot. Jag har tidigare fått problem med att det trycker för hårt i sidled. Är ingen riktig "prylbög" och inte särskilt insatt i vad det finns för modeller och vad skillnaden mellan dem är. Men tycker absolut att du ska kika på dessa underbara pjäxor! Det bästa är nog ändå om du går till någon verkligt kunnig och får prova ett par olika modeller. Pjäxan skulle jag ändå säga är det viktigaste man har i sin skidutrustning! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Val av skida och pjäxa
Tillbaka
Topp