Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor och längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natglie" data-source="post: 1014411" data-attributes="member: 143177"><p>Jajo, priset är väl sådär. Men jag vill ju fortfarande ha ett par som jag trivs med och kan använda även nästa år och året därpå. Jag vill inte behöva köpa nya på ett par år när jag köpt årets.</p><p></p><p>Men jag vet inte, som sagt är inte expert på skidor och vill gärna ha tips och idéer. </p><p>Jag kanske ska satsa på ett par andra? Jag är ju nybörjare/medel och vill ju som sagt bli bättre på att åka, så bör man kanske satsa på ett par för bättre åkare eller ska jag köpa några som passar medelåkare? </p><p></p><p>Dela gärna med dig om dina tankarna och idéer. Jag lyssnar och tar till mig och vill ha ett par skidor som passar mig men även kan utvecklas i..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natglie, post: 1014411, member: 143177"] Jajo, priset är väl sådär. Men jag vill ju fortfarande ha ett par som jag trivs med och kan använda även nästa år och året därpå. Jag vill inte behöva köpa nya på ett par år när jag köpt årets. Men jag vet inte, som sagt är inte expert på skidor och vill gärna ha tips och idéer. Jag kanske ska satsa på ett par andra? Jag är ju nybörjare/medel och vill ju som sagt bli bättre på att åka, så bör man kanske satsa på ett par för bättre åkare eller ska jag köpa några som passar medelåkare? Dela gärna med dig om dina tankarna och idéer. Jag lyssnar och tar till mig och vill ha ett par skidor som passar mig men även kan utvecklas i.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor och längd?
Tillbaka
Topp