Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor och längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1014432" data-attributes="member: 83225"><p>156cm låter väldigt kort för en tjej i din storlek. Jämför jag med tjejen där hemma så är hon mindre än du, stod första gången på skidor 2010 och åker på 163cm Access utan problem. Hur/var har du tänkt åka? För det är självklart, ska du åka nån vecka per vinter och åka i pisten och några meter utanför densamma i Sälen så spelar det kanske inte så mycket roll men om du verkligen tänker satsa och åka mycket skulle jag satsa på större skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1014432, member: 83225"] 156cm låter väldigt kort för en tjej i din storlek. Jämför jag med tjejen där hemma så är hon mindre än du, stod första gången på skidor 2010 och åker på 163cm Access utan problem. Hur/var har du tänkt åka? För det är självklart, ska du åka nån vecka per vinter och åka i pisten och några meter utanför densamma i Sälen så spelar det kanske inte så mycket roll men om du verkligen tänker satsa och åka mycket skulle jag satsa på större skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor och längd?
Tillbaka
Topp