Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor och längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natglie" data-source="post: 1014479" data-attributes="member: 143177"><p>Efter många om och men, letande, funderingar, tips och råd så har jag nog nu bestämt mig för att skaffa mig ett par Völkl Kenja 163 med Atomic ffg 12 bindningar. </p><p>Jag kollade runt lite grann på sidan sport-bittl, och tyckte både priserna och transporten verkade bra, så jag tackar Puderslaktarn ännu en gång för ett jättebra tips. </p><p></p><p>Jag tänkte att dom monterar bindningarna, och monteringspunkten är upp till dom. Det blir lättast så. </p><p></p><p>Är det någon som har erfarenhet av 12/13 modellen som vet ifall de är lika lätta att repa som föregående modell?</p><p></p><p>Jag hade från början tänkt att köpa ett par begagnade som även Pillard tyckte, men jag såg sedan att det inte skulle skilja så mycket i pris ifall jag köpte ett par helt nya ifrån den tyska sidan.</p><p></p><p>Slutligen vill jag passa på att tacka alla som har hjälpt till att hitta den perfekta skidan, gett mig tips och idéer, samt vad jag ska tänka på. Stort tack till er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natglie, post: 1014479, member: 143177"] Efter många om och men, letande, funderingar, tips och råd så har jag nog nu bestämt mig för att skaffa mig ett par Völkl Kenja 163 med Atomic ffg 12 bindningar. Jag kollade runt lite grann på sidan sport-bittl, och tyckte både priserna och transporten verkade bra, så jag tackar Puderslaktarn ännu en gång för ett jättebra tips. Jag tänkte att dom monterar bindningarna, och monteringspunkten är upp till dom. Det blir lättast så. Är det någon som har erfarenhet av 12/13 modellen som vet ifall de är lika lätta att repa som föregående modell? Jag hade från början tänkt att köpa ett par begagnade som även Pillard tyckte, men jag såg sedan att det inte skulle skilja så mycket i pris ifall jag köpte ett par helt nya ifrån den tyska sidan. Slutligen vill jag passa på att tacka alla som har hjälpt till att hitta den perfekta skidan, gett mig tips och idéer, samt vad jag ska tänka på. Stort tack till er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor och längd?
Tillbaka
Topp