Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av skidor + pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 136641" data-attributes="member: 46762"><p>Köp inte 1080, speciellt inte fjolårets, iom att du är ganska stor och lång. Speciellt eftersom du säger att du skall lägga på dig. </p><p>Har jag förstått dig rätt vill du ha en skida som är bäst i pist, ok i park, och fungerar i offpist? Om du vill kunna åka offpist måste du ju tyvärr köpa en lite bredare skida än vad du behöver, men självklart går det att kompromissa.</p><p></p><p>Jag tycker att du skall ta och kolla närmare på Völkl Karma. Väldigt många använder den som vanlig skida, utan att åka med den i parken. Och förfäras inte över den lite bredare midjan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 136641, member: 46762"] Köp inte 1080, speciellt inte fjolårets, iom att du är ganska stor och lång. Speciellt eftersom du säger att du skall lägga på dig. Har jag förstått dig rätt vill du ha en skida som är bäst i pist, ok i park, och fungerar i offpist? Om du vill kunna åka offpist måste du ju tyvärr köpa en lite bredare skida än vad du behöver, men självklart går det att kompromissa. Jag tycker att du skall ta och kolla närmare på Völkl Karma. Väldigt många använder den som vanlig skida, utan att åka med den i parken. Och förfäras inte över den lite bredare midjan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av skidor + pjäxor
Tillbaka
Topp