Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av skidor + pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 136642" data-attributes="member: 49358"><p>Pjäxor ska du ha ett par som sitter skönt på foten det är huvudsaken. Har inte hänt ngt revolutionerande på pjäxfronten på drygt 10 år. Och du måste köpa ett par som klarar di´n vikt utan att vika alltför mkt dvs pjäxan blir inte under 3500 om du inte hittar ngt riktigt kap. Sj väger jag 85 pannor och är 187cm lång. Jag kör en hel del off-piste och vill han en pjäxa som ger mig allt stöd jag behöver men samtidigt komfort. Jag köpte Salomon X-wave 10 free som passade min fot yperligt. Andra pjäxor jag kolade på som du borde kika på är Jons pjäxa Head Mojo (cleanare pjäxa får du leta efter), Nordica Speed Machine 12, Technica Diablo Fire Ultra fit, Atomic M11. I skidväg tycker jaga tt du borde satsa på ngn AMC historia som du kan ha lite överallt. Det är mkt roligare då du kan utveckla dina skills utanför pist men samtidigt han en rolig skida i pisten. Fischer AMC är ett förslag. K2 har oxå en del intressenter men dom har jag inte provat så dom kan jag inget säga om. Sj äger jag 2 par skidor, ett par K2 Maid´n AK (tokfet puderskida) och en K2 Public Enemy 05´. PE 06´är ju lite bredare underfoten ochl ite hårdare. Enligt många är det helt enkelt en roligare skida. </p><p></p><p>Hoppas detta hjälpte dig lite. Lcyka till med köpet!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 136642, member: 49358"] Pjäxor ska du ha ett par som sitter skönt på foten det är huvudsaken. Har inte hänt ngt revolutionerande på pjäxfronten på drygt 10 år. Och du måste köpa ett par som klarar di´n vikt utan att vika alltför mkt dvs pjäxan blir inte under 3500 om du inte hittar ngt riktigt kap. Sj väger jag 85 pannor och är 187cm lång. Jag kör en hel del off-piste och vill han en pjäxa som ger mig allt stöd jag behöver men samtidigt komfort. Jag köpte Salomon X-wave 10 free som passade min fot yperligt. Andra pjäxor jag kolade på som du borde kika på är Jons pjäxa Head Mojo (cleanare pjäxa får du leta efter), Nordica Speed Machine 12, Technica Diablo Fire Ultra fit, Atomic M11. I skidväg tycker jaga tt du borde satsa på ngn AMC historia som du kan ha lite överallt. Det är mkt roligare då du kan utveckla dina skills utanför pist men samtidigt han en rolig skida i pisten. Fischer AMC är ett förslag. K2 har oxå en del intressenter men dom har jag inte provat så dom kan jag inget säga om. Sj äger jag 2 par skidor, ett par K2 Maid´n AK (tokfet puderskida) och en K2 Public Enemy 05´. PE 06´är ju lite bredare underfoten ochl ite hårdare. Enligt många är det helt enkelt en roligare skida. Hoppas detta hjälpte dig lite. Lcyka till med köpet!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av skidor + pjäxor
Tillbaka
Topp