Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av skidor + pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 136654"><p>NU kan jag inte hålla mig längre, sluta rekommendera twintips (speciellt PE) som om det vore de ultimata allroundskidorna för ALLA! </p><p>Killen åker nåt åk park ibland och nåt åk offpist ibland, alltså ska han ha en skida som är 80%pistinriktad alltså INTE en fet twintip!!!!!!!!</p><p>Carled har helt rätt i att kolla vilka som ger tipsen (är de under arton kan du troligtvis ignorera dem, tyvärr men sant)</p><p>Sen håller jag med första inlägget mest av allt om du bara åker en vecka om året bör du hyra annars slänger du bort pengar . Har du för avsikt att börja åka mer så ta det lugnt börja med ett par pjäxor och hyr och testa lite olika grejer tills du vet vad DU vill ha och sluta lyssna på oss här på forumet som mest försöker pusha på folk det som vi själva gillar ....</p><p></p><p>PS självklart går det att åka utmärkt att åka i en park utan twins men det blir svårt att landa fakie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 136654"] NU kan jag inte hålla mig längre, sluta rekommendera twintips (speciellt PE) som om det vore de ultimata allroundskidorna för ALLA! Killen åker nåt åk park ibland och nåt åk offpist ibland, alltså ska han ha en skida som är 80%pistinriktad alltså INTE en fet twintip!!!!!!!! Carled har helt rätt i att kolla vilka som ger tipsen (är de under arton kan du troligtvis ignorera dem, tyvärr men sant) Sen håller jag med första inlägget mest av allt om du bara åker en vecka om året bör du hyra annars slänger du bort pengar . Har du för avsikt att börja åka mer så ta det lugnt börja med ett par pjäxor och hyr och testa lite olika grejer tills du vet vad DU vill ha och sluta lyssna på oss här på forumet som mest försöker pusha på folk det som vi själva gillar .... PS självklart går det att åka utmärkt att åka i en park utan twins men det blir svårt att landa fakie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av skidor + pjäxor
Tillbaka
Topp