Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
val av skidor såklart!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gaddago" data-source="post: 153696" data-attributes="member: 61585"><p>ni trodde det var över men det var det inte! Ännu ett fall av beslutsångest och villrådighet...</p><p></p><p> sitter i min ensamhet och funderar över skidmodeller och priser mm. </p><p>Har för närvarande spanat in K2 PE, K2 Seth Pistol, Scratch BC och FS(heter den väl?) och salomon teneighty... har hittat dessa till liknande pris och står nu och velar, ska försöka provåka så snart som möjligt men bor i sthlm så detta är lite omständigt. Skulle verkligen uppaskatta lite råd om skillnader mm... jag är 173-5cm 70kg åker i sverige nästan uteslutande även om det blir ändring på det förhoppningsvis, kanske 20% pist, 20%park, 60% offpist...</p><p></p><p>tack på förhand! peace ouuut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gaddago, post: 153696, member: 61585"] ni trodde det var över men det var det inte! Ännu ett fall av beslutsångest och villrådighet... sitter i min ensamhet och funderar över skidmodeller och priser mm. Har för närvarande spanat in K2 PE, K2 Seth Pistol, Scratch BC och FS(heter den väl?) och salomon teneighty... har hittat dessa till liknande pris och står nu och velar, ska försöka provåka så snart som möjligt men bor i sthlm så detta är lite omständigt. Skulle verkligen uppaskatta lite råd om skillnader mm... jag är 173-5cm 70kg åker i sverige nästan uteslutande även om det blir ändring på det förhoppningsvis, kanske 20% pist, 20%park, 60% offpist... tack på förhand! peace ouuut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
val av skidor såklart!
Tillbaka
Topp