Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av skidor (sorry!)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gzon68" data-source="post: 854649" data-attributes="member: 21558"><p>För att undvika fladder skulle jag gå på en lite längre skida mer mot 175-180 med din vikt lite beroende på önskad svängtyp förstås. Min personliga allmountainfavorit är Kästle MX88. Völkl AC50 är även den mycket bra till det du beskriver liksom referensskidan Stöckli Stormrider XXL. Du kommer heller inte att bli besviken med Sultanerna som även de är bra allmountainskidor, men kanske inte lika brutala som AC50.</p><p></p><p>Vill du ha mer race så är Atomic D2 Race GS det bästa enligt mig. Inget jag annat testat, någonsin, har bättre isgrepp.</p><p></p><p>PS. Du postade nog i fel del av forumet eftersom du eftersöker en pistskida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gzon68, post: 854649, member: 21558"] För att undvika fladder skulle jag gå på en lite längre skida mer mot 175-180 med din vikt lite beroende på önskad svängtyp förstås. Min personliga allmountainfavorit är Kästle MX88. Völkl AC50 är även den mycket bra till det du beskriver liksom referensskidan Stöckli Stormrider XXL. Du kommer heller inte att bli besviken med Sultanerna som även de är bra allmountainskidor, men kanske inte lika brutala som AC50. Vill du ha mer race så är Atomic D2 Race GS det bästa enligt mig. Inget jag annat testat, någonsin, har bättre isgrepp. PS. Du postade nog i fel del av forumet eftersom du eftersöker en pistskida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Val av skidor (sorry!)
Tillbaka
Topp