Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
val av skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John123" data-source="post: 93989" data-attributes="member: 45817"><p>Tjena! </p><p></p><p>Jag är på jakt efter ett par nya skidor inför säsongen och skulle vilja ha lite råd.</p><p>Jag kör nästan uteslutande snabbt i pist, jag är 1.77 och väger 67 kg. Vill ha en skida som klarar av både kortsväng och större sväng i hög fart....vilka skidor finns det att välja på som är en bra kompromiss...har kollat lite på heads xrc-serie och på rossignol oversize 8s respektive 8x...</p><p>Jag kan få tag på fjolårets 8x till bra pris, men är lite osäker på hur den klarar av en kortsväng...</p><p></p><p>Tacksam för era råd och idéer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John123, post: 93989, member: 45817"] Tjena! Jag är på jakt efter ett par nya skidor inför säsongen och skulle vilja ha lite råd. Jag kör nästan uteslutande snabbt i pist, jag är 1.77 och väger 67 kg. Vill ha en skida som klarar av både kortsväng och större sväng i hög fart....vilka skidor finns det att välja på som är en bra kompromiss...har kollat lite på heads xrc-serie och på rossignol oversize 8s respektive 8x... Jag kan få tag på fjolårets 8x till bra pris, men är lite osäker på hur den klarar av en kortsväng... Tacksam för era råd och idéer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
val av skidor
Tillbaka
Topp