Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gzon68" data-source="post: 836244" data-attributes="member: 21558"><p>Du listar skidor med lite olika karaktärer, jag har testat samtliga vid olika tillfällen. Med din tävlingsbakgrund, som även jag har, samt att du är lite tyngre än mig skulle jag säga Völkl Katana 190-197. Som allround offpistskida torde den vara mycket svårslagen. Jämför Bibby Pro som inte går att stå på hårt i pist med, den vill sladda hela tiden. Lite ungefär som de flesta skidor med jibbkaraktär, om man vill generalisera. Den är förmodligen är rolig i skogsåkning vilket jag inte kunnat testa tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gzon68, post: 836244, member: 21558"] Du listar skidor med lite olika karaktärer, jag har testat samtliga vid olika tillfällen. Med din tävlingsbakgrund, som även jag har, samt att du är lite tyngre än mig skulle jag säga Völkl Katana 190-197. Som allround offpistskida torde den vara mycket svårslagen. Jämför Bibby Pro som inte går att stå på hårt i pist med, den vill sladda hela tiden. Lite ungefär som de flesta skidor med jibbkaraktär, om man vill generalisera. Den är förmodligen är rolig i skogsåkning vilket jag inte kunnat testa tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor
Tillbaka
Topp