Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke-A" data-source="post: 836291" data-attributes="member: 118199"><p>Jadu, en mörkhårig åkare.. :D Jag gillar all slags åkning, utom is då kanske, allt från att ligga och dra stora svängar i en nypistad backe till att hika 2 timmar för att åka offpist och sen avsluta med ett par hopp i parken. </p><p></p><p>Det värsta jag vet är mjuka skidor som inte står emot när man tar i. Men det är ju en kompromiss jag letar efter, skulle jag bara åka pist så skulle inte några av skidorna som jag frågar efter platsa..</p><p></p><p>Tack för er hjälp, har ni andra skidor att tipsa om så fram med det, märkesbunden var jag när jag tävlade.</p><p></p><p>//micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke-A, post: 836291, member: 118199"] Jadu, en mörkhårig åkare.. :D Jag gillar all slags åkning, utom is då kanske, allt från att ligga och dra stora svängar i en nypistad backe till att hika 2 timmar för att åka offpist och sen avsluta med ett par hopp i parken. Det värsta jag vet är mjuka skidor som inte står emot när man tar i. Men det är ju en kompromiss jag letar efter, skulle jag bara åka pist så skulle inte några av skidorna som jag frågar efter platsa.. Tack för er hjälp, har ni andra skidor att tipsa om så fram med det, märkesbunden var jag när jag tävlade. //micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av skidor
Tillbaka
Topp