Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av skistopper
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlofEd" data-source="post: 1137327" data-attributes="member: 161602"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag hade tänkt köpa ett par marker skistoppers till mina skidor med 122mm midja och undrar om man borde välja storleken 136mm eller om 120mm räcker till. Jag har hört att man kan böja stoppersen några mm men det kanske inte är något man ska satsa på när man köper nya. Vilken skulle ni ha valt?</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlofEd, post: 1137327, member: 161602"] Hallå! Jag hade tänkt köpa ett par marker skistoppers till mina skidor med 122mm midja och undrar om man borde välja storleken 136mm eller om 120mm räcker till. Jag har hört att man kan böja stoppersen några mm men det kanske inte är något man ska satsa på när man köper nya. Vilken skulle ni ha valt? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Val av skistopper
Tillbaka
Topp