Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av tredje skida/Dukes på Hellbents?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 1051778" data-attributes="member: 70614"><p>Jo supernatural 100 skall ju vara lite mjukare än 108:an. Peacemakern kändes bra men lite anonym, absolut favorit var opinion 98 prototypen, kanonrolig skida! Men jag väger ju som sagt bara ca 77 kg och gillar lite mer lekfulla skidor, tex tyckte jag salomon R2 100 var riktigt rolig också. Supernatural eller Cochise vet jag inte riktigt, i pist tror jag supernatural pga kortare radie, men gillade cochisen för att den kändes stabil men också väldigt lättmanövrerad. Men både supernatural och cochise känns ju betydligt mer charge än lekfullt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 1051778, member: 70614"] Jo supernatural 100 skall ju vara lite mjukare än 108:an. Peacemakern kändes bra men lite anonym, absolut favorit var opinion 98 prototypen, kanonrolig skida! Men jag väger ju som sagt bara ca 77 kg och gillar lite mer lekfulla skidor, tex tyckte jag salomon R2 100 var riktigt rolig också. Supernatural eller Cochise vet jag inte riktigt, i pist tror jag supernatural pga kortare radie, men gillade cochisen för att den kändes stabil men också väldigt lättmanövrerad. Men både supernatural och cochise känns ju betydligt mer charge än lekfullt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av tredje skida/Dukes på Hellbents?
Tillbaka
Topp