Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av tredje skida/Dukes på Hellbents?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ml9" data-source="post: 1051904" data-attributes="member: 151761"><p>[USER=13863]@mountain_man[/USER] Kul att höra, i värsta fall får man ta dem på ryggen en bit. Just nu är det ganska klart men tack för hjälpen!</p><p></p><p>@xSoolx Grymt med all info, tack! Klarar man att pressa Cochisen pist efter pist så hårt då, eller blir man helt slutkörd? Väldigt individuellt såklart.</p><p></p><p>Black Crows sortiment har jag dålig koll på men kul med en rekommendation, ska kika på den så fort jag har tid. Q-labben verkar definitivt vara en rolig skida, o hade jag inte redan haft ett par renodlade manchesterskidor hade jag kanske tagit dessa, men känns som de överlappar lite väl mycket. Armada har jag fått för mig är en mjuk åt jibbhållet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ml9, post: 1051904, member: 151761"] [USER=13863]@mountain_man[/USER] Kul att höra, i värsta fall får man ta dem på ryggen en bit. Just nu är det ganska klart men tack för hjälpen! @xSoolx Grymt med all info, tack! Klarar man att pressa Cochisen pist efter pist så hårt då, eller blir man helt slutkörd? Väldigt individuellt såklart. Black Crows sortiment har jag dålig koll på men kul med en rekommendation, ska kika på den så fort jag har tid. Q-labben verkar definitivt vara en rolig skida, o hade jag inte redan haft ett par renodlade manchesterskidor hade jag kanske tagit dessa, men känns som de överlappar lite väl mycket. Armada har jag fått för mig är en mjuk åt jibbhållet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av tredje skida/Dukes på Hellbents?
Tillbaka
Topp