Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av twintip! Är PE bra allround?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeyBee" data-source="post: 105567" data-attributes="member: 39930"><p>Public Enemy är ypperlig som allround skida!</p><p>Men den kortaste längden är 159 (och K2 mäter effektiv åkyta tror jag, allså ngt längre) </p><p>Den är inte så mjuk heller precis! </p><p>Fungerar till både till Park, Offpist och pist! Oväntat bra faktiskt!</p><p>Beroende på hur säker du är i åkningen kanske du skulle klara av längen och hårdheten..</p><p></p><p>Ett tips! Åk till Alpint i sthlm om du har chansen! </p><p>Dom ser till att du får rätt skida och bra service!!</p><p></p><p>PUBLIC ENEMY .. min bästaste fiende i allafall</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeyBee, post: 105567, member: 39930"] Public Enemy är ypperlig som allround skida! Men den kortaste längden är 159 (och K2 mäter effektiv åkyta tror jag, allså ngt längre) Den är inte så mjuk heller precis! Fungerar till både till Park, Offpist och pist! Oväntat bra faktiskt! Beroende på hur säker du är i åkningen kanske du skulle klara av längen och hårdheten.. Ett tips! Åk till Alpint i sthlm om du har chansen! Dom ser till att du får rätt skida och bra service!! PUBLIC ENEMY .. min bästaste fiende i allafall [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Val av twintip! Är PE bra allround?
Tillbaka
Topp