Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av utrustning i starten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CLA" data-source="post: 997838" data-attributes="member: 120892"><p>Lägg mest krut på ett par bra pjäxor. Åk på en lite längre skidsemester och under första dagen gå till en bootfitter som hjälper dig välja ut något som du kan komma tillbaka med om du behöver justera eller byta ut hela skiten. Det går i princip aldrig att känna hur en pjäxa är innan du har åkt med den ett par timmar.</p><p></p><p>Ska du åka utanför kontrollerat område så glöm inte lavinutrustning (spade, sond, sändare)</p><p></p><p>Skidor.. DPS wailer 112 är den trevligaste "allround-skidan" jag stiftat bekantskap med. T.o.m. en medioker åkare som jag själv kände mig som en rockstjärna på dom. Tyvärr lite dyra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CLA, post: 997838, member: 120892"] Lägg mest krut på ett par bra pjäxor. Åk på en lite längre skidsemester och under första dagen gå till en bootfitter som hjälper dig välja ut något som du kan komma tillbaka med om du behöver justera eller byta ut hela skiten. Det går i princip aldrig att känna hur en pjäxa är innan du har åkt med den ett par timmar. Ska du åka utanför kontrollerat område så glöm inte lavinutrustning (spade, sond, sändare) Skidor.. DPS wailer 112 är den trevligaste "allround-skidan" jag stiftat bekantskap med. T.o.m. en medioker åkare som jag själv kände mig som en rockstjärna på dom. Tyvärr lite dyra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Val av utrustning i starten
Tillbaka
Topp