Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spintap" data-source="post: 89535" data-attributes="member: 44854"><p>Hej</p><p></p><p>Detta är första gången jag är på Freeride och hoppas att ni kan hjälpa mig.</p><p></p><p>Jag är nybörjare på bräda, har dock ambition. Jags kall köpa en egen bräda och det ju en djungel. Jag är 183 cm och väger 77 kg. Vill ha en bra allroundbräda som man både kan åka med och trixa lite. Har skostorlek 42. Har kollat på följande:</p><p></p><p>Nitro-Punisher, Voltage</p><p>Flow-Mercury, Contour, Facet</p><p>Burton- Clash, Air, Custom</p><p>Extreme-Justice</p><p>Ride-Havoc,Control</p><p>Salomon- Link,AMP</p><p></p><p>Vilken längd skall jag ha? Funkar 157-161? Ser gärna lite kortare då man vad jag tror kan göra mer med den. Vad blir nackdelen med lite kortare bräda?</p><p></p><p>Vad skall man tänka på när man köper Flowbindning och boots?</p><p></p><p>Mycket tacksam för svar då det brådskar lite.</p><p></p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spintap, post: 89535, member: 44854"] Hej Detta är första gången jag är på Freeride och hoppas att ni kan hjälpa mig. Jag är nybörjare på bräda, har dock ambition. Jags kall köpa en egen bräda och det ju en djungel. Jag är 183 cm och väger 77 kg. Vill ha en bra allroundbräda som man både kan åka med och trixa lite. Har skostorlek 42. Har kollat på följande: Nitro-Punisher, Voltage Flow-Mercury, Contour, Facet Burton- Clash, Air, Custom Extreme-Justice Ride-Havoc,Control Salomon- Link,AMP Vilken längd skall jag ha? Funkar 157-161? Ser gärna lite kortare då man vad jag tror kan göra mer med den. Vad blir nackdelen med lite kortare bräda? Vad skall man tänka på när man köper Flowbindning och boots? Mycket tacksam för svar då det brådskar lite. /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Val av utrustning
Tillbaka
Topp