Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isere - igjen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="macc" data-source="post: 23471" data-attributes="member: 29525"><p>Hei,</p><p>Jeg er en nordmann som leter etter noen aa bo med i Val d`Isere </p><p>fra november - februar. Det maa bli saa tidligt, for det er min </p><p>sommerferie i Australia... Og det rekker ikke med surf naar det er </p><p>pudder paa fjellet. </p><p></p><p>Jeg aaker snowboard, og har inget imot skid-aakere (det er </p><p>desverre noen som har det.) Er glad i brant offpiste, og pipe & park. </p><p>Tidligere hatt sesonger i New Zealand, Chamonix og Whistler. I </p><p>tillegg ogsaa varit i St.Anton, Ischgl, Solden, Bad Gastein, Val </p><p>d`Isere +++ </p><p></p><p>Saa ta kontakt paa imack@spymac.com om du har en seng til overs </p><p>tidlig denne sesongen! (Eller kjenner noen med plass.)</p><p></p><p>Eystein</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="macc, post: 23471, member: 29525"] Hei, Jeg er en nordmann som leter etter noen aa bo med i Val d`Isere fra november - februar. Det maa bli saa tidligt, for det er min sommerferie i Australia... Og det rekker ikke med surf naar det er pudder paa fjellet. Jeg aaker snowboard, og har inget imot skid-aakere (det er desverre noen som har det.) Er glad i brant offpiste, og pipe & park. Tidligere hatt sesonger i New Zealand, Chamonix og Whistler. I tillegg ogsaa varit i St.Anton, Ischgl, Solden, Bad Gastein, Val d`Isere +++ Saa ta kontakt paa imack@spymac.com om du har en seng til overs tidlig denne sesongen! (Eller kjenner noen med plass.) Eystein [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isere - igjen
Tillbaka
Topp