Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d`Isere offpist/guider
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kristian_S" data-source="post: 50317" data-attributes="member: 13474"><p>Hej,</p><p></p><p>Ta en titt på pistkartan, allt som inte ær markerat som pist ær offpist! Valdisere/tignes har massormassor.. Køp offpisguiden! (kommer inte ihåg vad den heter men den finns øverallt). Dær finns iaf info om 100 åk. Men åk inte sjælv. Leta upp någon inbiten sæsongare och hæng på dær.. gløm dock inte nødvændig utrustning.</p><p></p><p>Efter snøfall behøver du knappt traska någonting i kanske 2-3 dagar. Sedan kan det bli lite uppkørt.</p><p></p><p>Ta en titt på -Skidorter till høger på sidan. Dær finns en del repor recencerade har jag før mig. Min favorit ær Le tours de Charvet. Åkte dær i 1m nysnø, fick næstan orgasm. mmmm</p><p></p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kristian_S, post: 50317, member: 13474"] Hej, Ta en titt på pistkartan, allt som inte ær markerat som pist ær offpist! Valdisere/tignes har massormassor.. Køp offpisguiden! (kommer inte ihåg vad den heter men den finns øverallt). Dær finns iaf info om 100 åk. Men åk inte sjælv. Leta upp någon inbiten sæsongare och hæng på dær.. gløm dock inte nødvændig utrustning. Efter snøfall behøver du knappt traska någonting i kanske 2-3 dagar. Sedan kan det bli lite uppkørt. Ta en titt på -Skidorter till høger på sidan. Dær finns en del repor recencerade har jag før mig. Min favorit ær Le tours de Charvet. Åkte dær i 1m nysnø, fick næstan orgasm. mmmm Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d`Isere offpist/guider
Tillbaka
Topp