Val D´Isere säsong 2007/2008 Boende och Bil

Valdi20072008

Ny medlem
Vi är tre stycken killar som har planerat att sticka till Val D´Isere för att säsonga nu i Vinter!
Vi har fixat boende mitt i Centrum för 5pers så det betyder att vi har två stycken platser lediga, så nu undrar vi ifall det finns två stycken personer som planerat att säsonga i Val D´Isere denna vinter men inte vet vart ni ska bo? Då är ni mer än välkomna att höra av er till oss! Det boendet vi har kommer att ha kostar runt 2000-2100€ per person, alltså runt 20 000Sek per person. Extra bra är att det finns en stor terass för soliga eftermiddagar till lägengheten.

Två utav oss kommer att åka ner med bil från Uppsala/Sthlm under helgen den 14e dec, så ifall någon vill haka på så kostar det runt 1000 kr beroende på hur många vi blir i bilen!

Ring mig på nummer 0709 58 24 14

Mvh Richard Toss

Hej Richard!!
Har ni fortfarande kvar platser i er lägenhet?
Jag och en tjejkompis ska åka ner efter nyår. Vi är två väldigt trevliga tjejer som har lätt för att ha roligt. vi kommer antagligen åka med en tredje tjej, men hon känner redan massor eftersom hon har gjort säsong tidigare, så hon ska bo någon annanstanns.

nu är ni ju redan nere, men det skulle vara fett kul om ni kunde skicka ett mail, gärna till victoria.elmgren@telia.com

mvh pauline alsparr och victoria elmgren

Hej Richard!!
Har ni fortfarande kvar platser i er lägenhet?
Jag och en tjejkompis ska åka ner efter nyår. Vi är två väldigt trevliga tjejer som har lätt för att ha roligt. vi kommer antagligen åka med en tredje tjej, men hon känner redan massor eftersom hon har gjort säsong tidigare, så hon ska bo någon annanstanns.

nu är ni ju redan nere, men det skulle vara fett kul om ni kunde skicka ett mail, gärna till victoria.elmgren@telia.com

mvh pauline alsparr och victoria elmgren

Snödjup

Tillbaka
Topp