Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isère - två kojplatser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="omega_air" data-source="post: 22762" data-attributes="member: 29269"><p>tjenare håller just nu på att arbeta som en gnu för att kunna överleva vintersesongen nere i Val d´Isére.</p><p>Jag och min kompis hade tänkt att åka ner till val d´isére till vintern men vi har ett stort problem vi har ingen stans att sova.</p><p>vi är två 19 åriga grabbar från malmö. jag åker snowboard och det har jag gjort sedan jag var 10 år och min kompis åker skidor (faktiskt rätt bra på det också). </p><p></p><p>Vi vill hemskt gärna dela tak med er så hör av er om ni delar samma åsikt.</p><p></p><p>Hälsningar Palle å Stålle</p><p></p><p>min e-mail är omega_air@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="omega_air, post: 22762, member: 29269"] tjenare håller just nu på att arbeta som en gnu för att kunna överleva vintersesongen nere i Val d´Isére. Jag och min kompis hade tänkt att åka ner till val d´isére till vintern men vi har ett stort problem vi har ingen stans att sova. vi är två 19 åriga grabbar från malmö. jag åker snowboard och det har jag gjort sedan jag var 10 år och min kompis åker skidor (faktiskt rätt bra på det också). Vi vill hemskt gärna dela tak med er så hör av er om ni delar samma åsikt. Hälsningar Palle å Stålle min e-mail är omega_air@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isère - två kojplatser!
Tillbaka
Topp