Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val´d´Isere V.2 Chansning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 126946" data-attributes="member: 41385"><p>hörru svartflodfärg kan väl ha med de ja sa att de va snötorka. vi åkte också på nån sten då vi var de två första dagarna. men inte fan var det så farligt. å jag lyckades då hitta orörd offpist i form av skaresnö blandat med slask men den var ju ingen idé å köra i för de hade ja aldrig gjort tidigare å brant var det. så de var inge kul. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> om ett år då kan man säsonga! men innan vi for dit kollade vi när de kom som mest snö och de var alltid omkring v 3-5 tror jag de stod. men utan tvekan att de finns snö där v2</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 126946, member: 41385"] hörru svartflodfärg kan väl ha med de ja sa att de va snötorka. vi åkte också på nån sten då vi var de två första dagarna. men inte fan var det så farligt. å jag lyckades då hitta orörd offpist i form av skaresnö blandat med slask men den var ju ingen idé å köra i för de hade ja aldrig gjort tidigare å brant var det. så de var inge kul. :) om ett år då kan man säsonga! men innan vi for dit kollade vi när de kom som mest snö och de var alltid omkring v 3-5 tror jag de stod. men utan tvekan att de finns snö där v2 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val´d´Isere V.2 Chansning?
Tillbaka
Topp