Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d"isere vs. val thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erik_Bergstrom" data-source="post: 20756" data-attributes="member: 15648"><p>För att återgå till frågan.....</p><p></p><p>Tror att om du åker för första gången så hade jag gett Val D som råd. Känns lite mindre, lättare att hitta eftersom byn ligger lite mer platt om man säger så. Systemet tycker jag känns lite "lättare", inte åkningsmässigt men om man vill hitta snabbt och lätt. Afterski kommer du inte tycka illa om vad du än valjer. Victors som alla pratar om är som du kanske redan fattat det "svenska" stället och Langleys "huvudhotell" i byn. Det finns också som någon sade massor med andra ställen, bara att leta runt lite. Tycker inte det är så jävla stor skillnad på Val T/D, är man där hela säsongen så blir det säkert lite trist ibland vart du än åker.</p><p></p><p>Hoppas det blir en bra säsong / Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erik_Bergstrom, post: 20756, member: 15648"] För att återgå till frågan..... Tror att om du åker för första gången så hade jag gett Val D som råd. Känns lite mindre, lättare att hitta eftersom byn ligger lite mer platt om man säger så. Systemet tycker jag känns lite "lättare", inte åkningsmässigt men om man vill hitta snabbt och lätt. Afterski kommer du inte tycka illa om vad du än valjer. Victors som alla pratar om är som du kanske redan fattat det "svenska" stället och Langleys "huvudhotell" i byn. Det finns också som någon sade massor med andra ställen, bara att leta runt lite. Tycker inte det är så jävla stor skillnad på Val T/D, är man där hela säsongen så blir det säkert lite trist ibland vart du än åker. Hoppas det blir en bra säsong / Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d"isere vs. val thorens
Tillbaka
Topp