Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backcountrybob" data-source="post: 362773" data-attributes="member: 28499"><p>Jobba p en säsong ??</p><p>Ska man inte åka skidor och sen a en kall öl efter dagens sista åk ( som man skippar, varje dag)....</p><p></p><p>Val´Isere, bra val av säsongar-ort. Glöm inte att besöka St. Foy, grymt ! </p><p>Dessutom om ni har möjlighet flytta upp till Tignes så kan ni softa lite på morgonen, men ändå va först till åket du verkligen vill vara först på.! </p><p></p><p>Over and white out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backcountrybob, post: 362773, member: 28499"] Jobba p en säsong ?? Ska man inte åka skidor och sen a en kall öl efter dagens sista åk ( som man skippar, varje dag).... Val´Isere, bra val av säsongar-ort. Glöm inte att besöka St. Foy, grymt ! Dessutom om ni har möjlighet flytta upp till Tignes så kan ni softa lite på morgonen, men ändå va först till åket du verkligen vill vara först på.! Over and white out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Tillbaka
Topp